Useimpien yritysten, erityisesti niiden, joissa on paljon kilpailua, on käytettävä hakukoneoptimointia verkkosivuillaan, jotta se saa paremman sijoituksen hakukoneissa. Tässä artikkelissa on useita hakukoneoptimointivinkkejä, joita on helppo käyttää. Nämä vinkit todella toimivat.
Eri verkkotunnuspäätteiden arvon tunteminen on hyvä tapa auttaa hakukoneoptimoinnissa. Keskity esimerkiksi yrittämään saada linkkejä .edu-verkkosivustoilta kirjoittamalla niihin räätälöityä sisältöä tai tuomalla heidät tietoisiksi sivustostasi, sillä hakukoneet antavat niille enemmän painoarvoa kuin muut päätteet.
Käytä saapuvia ja ulkoisia linkkejä hakukoneiden tulosten optimointiin. Linkitä tuntemiisi ihmisiin ja pyydä heitä myös linkittämään sinuun. Hyödynnä muita sivuja kirjoittamalla laadukkaita kommentteja ja myös arvosteluosiossa. Kannusta muita käymään sivustollasi. Linkittäminen muihin sivustoihin voi johtaa haluamaasi liikenteeseen ja edistää parempaa sijoittelua reaaliaikaisissa hauissa.
Varmista, että sinulla on linkkejä, joiden avulla kävijät voivat lisätä verkkosivustosi suosikkeihin sosiaalisten verkostojen sivustoissa. Word of mouth voi olla merkittävä etu verkkosivustollesi. Joka kerta kun joku tykkää sivustostasi sosiaalisen verkoston sivusto, siitä tulee suositumpi ja helpompi löytää hakukoneista.
Ennen kuin teet laajaa optimointia verkkosivustollesi, varmista, että se näkyy perusverkkohaussa. Kirjoita sivustosi osoite hakukoneeseen ja tarkista, näkyykö se tuloksissa. On myös hyvä idea etsiä parhaita tuotteitasi ja palveluitasi nähdäksesi, näkyvätkö ne.
Jos haluat parantaa hakukoneoptimointiasi, yksi asia, joka auttaa parantamaan liiketoimintaasi, on otsikkotunniste. Otsikkotunniste on ykkössisältö hakijoille. Pidä otsikkosi melko lyhyt – kahdeksasta kymmeneen sanaa pitkä. Älä myöskään aloita yrityksesi nimellä.
Tutki kohdeyleisösi väestötietoja ja selvitä, mistä he hakevat. Jos aiotut lukijat käyttävät yleensä yhtä hakukonetta toisen sijasta, saattaa olla parasta keskittyä saamaan kyseisen hakukoneen huomio muiden edelle. Sinun ei tarvitse vain harkita itse hakukoneita, vaan se on myös erittäin hyödyllistä, jos optimoit ihmisiä, jotka etsivät tietoa omalta markkinaraoltasi.
Pysy kaukana hakukoneista, jotka pyytävät sinua maksamaan osallistumisesta. On olemassa satoja hakukoneita, jotka listaavat sivustosi ilmaiseksi, jotkut jopa ilman, että sinun tarvitsee lähettää tietojasi. Mikä tahansa sivusto, joka veloittaa yksinkertaisesta listauksesta, ei ole vain epäeettinen, vaan myös todennäköisesti tehoton sivusto.
Valitse tuotevalikoimaasi liittyvä helposti muistettava verkkotunnus. Toimii esimerkiksi hyvin widgetejä myyvälle sivustolle. Asiakkaiden on helpompi löytää verkkosivustosi, mutta myös hakukoneet poimivat siihen liittyvät sanat ohjatakseen paljon enemmän liikennettä haluamaasi suuntaan.
Julkaise sisältöä mahdollisimman pienellä HTML-koodilla. Hakukoneet suosivat sivuja, jotka suosivat todellista sisältöä HTML-koodien sijaan. Itse asiassa he asettavat heidät jatkuvasti korkeammalle. Joten, kun kirjoitat SEO mielessä, pidä koodi yksinkertaisena ja keskity houkuttelemaan yleisöäsi sanoillasi.
Älä rajoita hakukoneoptimointiasi yhteen maahan. Myös muista maista tulevat ihmiset voivat olla kiinnostuneita tuotteestasi tai palvelustasi, joten yritä saada verkkosivustosi sijoitus ulkomaisissa hakutuloksissa. Muiden englanninkielisten maiden, kuten Kanadan, Englannin ja Australian, pitäisi olla helpoin hakukoneoptimointisivustosi.
Kun luot käänteisiä linkkejä verkkosivustollesi parantaaksesi sivustosi hakukonesijoitusta, muista, mitkä tekijät määrittävät linkin arvon. Laadukas käänteinen linkki riippuu linkissä olevasta ankkuritekstistä, verkkosivustollesi linkittävän sivun PageRank-arvosta, verkkosivustollesi linkittävän sivun otsikosta, verkkosivustollesi linkittävän verkkosivuston maineesta ja laadusta sekä käytetystä menetelmästä. luodaksesi käänteisen linkin.
Tuotteeseen liittyvien ajankohtaisten tapahtumien esille tuominen on loistava SEO-vinkki. Tämä on tärkeää, koska voit houkutella vierailijoita, jotka olivat etsineet jotain, joka ei näytä liittyvän aiheeseen. Se voi myös saada sivustosi näyttämään informatiivisemmalta tavalliselle yleisölle.
Kun käytät Twitteriä, käytä URL-lyhennystä, joka käyttää uudelleenohjausta varmistaaksesi, että saat kaikki hyödyt saapuvasta linkistä. bit.ly tarjoaa upeita tilastoja uudelleenohjausten käytön lisäksi, ja on siksi erinomainen valinta. Voit seurata jokaisen lyhentämäsi linkin napsautussuhteita.
Kun kirjoitat artikkelia SEO-tarkoituksiin, sinun on noudatettava tiettyjä ohjeita optimaalisen tuloksen saavuttamiseksi. Google suosii 500 sanan pituisia artikkeleita. Älä ylikuormita artikkelia avainsanoilla, koska se itse asiassa heikentää sen tehokkuutta. Rajoita myös avainsanojen käyttöä. Se tarkoittaa kertaa jokainen sana. Kaikki muu kuin tämä kuulostaa yleensä tylyltä ja luonnottomalta ja saastuttaa sekä ihmiset että.