Monilla verkkosivustoilla on useampi kuin yksi kohdeyleisö, ja jokainen kohdeyleisö voi käyttää hieman eri kieltä etsiessään sinun kaltaistasi tuotetta tai palvelua. Esimerkiksi terveyteen liittyvä sivusto saattaa haluta houkutella sekä lääketieteen ammattilaisia että kuluttajia, joten tämä sivusto haluaisi käyttää teknisiä termejä sekä yleisemmin käytettyjä termejä.
Jokainen asiakasedustajamme saa laajan avainsanastrategiatutkimuksen koulutuksen ja auttaa sinua tunnistamaan, mitkä sanat ja sanayhdistelmät tuovat sivustollesi pätevimmät viittaukset.
Täsmähakukoneoptimointikampanja
Yhdistämme vakaat hakukoneoptimointitekniikat oikeisiin ilmoituksiin suurimmille hakukoneille, jotta voimme auttaa asiakkaitamme saavuttamaan hakukonesijoittelutavoitteensa. Koska jokaisen yrityksen ja organisaation tarpeet ja tavoitteet vaihtelevat ja koska kahta täysin samanlaista verkkosivustoa ei ole, kehitämme jokaiselle asiakkaalle räätälöidyn promootioohjelman. Noudatamme alkuperäisiä ylennysstrategioitamme perusteellisella, jatkuvalla aseman ylläpito-ohjelmalla.
Optimointia edeltävä analyysi
Esioptimointianalyysin aikana tutkimme verkkosivustosi arkkitehtuuria, kohdeyleisöäsi ja kilpailua ymmärtääksemme, mihin nurkkaan olemme tulossa. Kun ymmärrämme nämä tekijät, teemme yksityiskohtaisen avainsanaanalyysin löytääksemme parhaan mahdollisen avainsanajoukon, joka voi tuoda sinulle suurimman sijoitetun pääoman tuottoprosentin. Tämä on erittäin tärkeää, koska kohdistaminen väärään avainsanaan voi tuottaa liikennettä, mutta ei myyntiä. Avainsana-analyysin aikana selvitämme avainsanat ilmaukset, joita ihmiset tavallisesti käyttävät löytääkseen sinun kaltaisen verkkosivustosi palvelun.
Tämä avainsanaluettelo lähetetään sinulle hyväksyttäväksi, koska tunnet yrityksesi paremmin kuin me. kun se on hyväksytty, luomme ENNAKKOOPTIMOINTIAvainsanojen sijaintiraportin, joka kertoo, missä tarkalleen sivustosi on kyseisten avainsanojen perusteella, ennen kuin aloitamme varsinaisen optimointiprosessin.
Optimointi paikan päällä
Toteutamme huolellisesti uusimmat EETTISET optimointitekniikat sivustollasi häiritsemättä sivuston toimintaa. Tänä aikana käynnistämme Pay-Per-Click-mainoskampanjat tuottaaksemme tuloksia toteutusjakson aikana. Kun käyttöönotto on valmis, aloitamme linkkien luontikampanjan lisätäksemme sivustosi linkkien suosioarvoa, mikä on välttämätöntä pitkän aikavälin sijoittumiselle suurissa hakukoneissa.
Optimointi tehdään pääasiassa kolmen parhaan hakukoneen kohdistamiseksi eli ja MSN-hakuihin, koska nämä 3 hakukonetta tuottavat yli liikenteestä ja muiden tarvittavan työn määrä ei oikeuta niiden tuottamaa sijoitetun pääoman tuottoprosenttia.
Tulosten näkeminen optimoinnin jälkeen kestää lähes päivää, mutta se riippuu vastaavien hakukoneiden indeksin päivitysaikataulusta.
Jatkuva howto
Kun pääset huipulle, se ei tarkoita, että pysyt siellä huipulla, koska monet muut sinun kaltaiset yrittävät päästä sinne, tai ehkä siksi, että hakukoneet saattavat muuttaa sijoitusmenetelmiään. Seuraamme siis positioitasi päivittäin ja ryhdymme tarvittaviin toimenpiteisiin varmistaaksemme, että saavutetut paikat säilyvät koko sopimuskauden ajan.
Raportointi
Raportointi tehdään kuukausittain, joka lähetetään sinulle ennen kunkin kuukauden viidettä päivää.
Takuu
Kukaan ei voi taata sinulle tiettyä asemaa hakukoneissa, mutta tarjoamme päivän rahat takaisin -takuun, jos vähintään kohdistetuista avainsanoista ei näy Googlen, Yahoon ja parhaan hakukonetuloksessa päivän sisällä.
Kustannus
Kampanjan hinta voidaan antaa vasta, kun olemme tutkineet verkkosivustosi, markkinat, kohdeyleisön ja kilpailun. Lähetä meille pyyntö tällä lomakkeella, niin lähetämme sinulle yksityiskohtaisen hintatarjouksen ja kampanjasuunnitelman mahdollisimman pian.