Valtavien kenttäkauppojen ja verkko-ostojen laajentuessa saattaa näyttää siltä, että pienemmät kotimaiset yritykset estävät taistelua ylämäkeen. Siitä huolimatta todellisuudessa alkuperäiset vähittäiskauppiaat tarjoavat monia ongelmia, joita suuremmat yritykset eivät voi. Alueellisen yritystoiminnan paras hyöty on henkilökohtainen palvelu. Opit tuntemaan liikkeen omistajan ja henkilökunnan tunnistamalla heidät. Kun jatkat yrittäjyyttä, sinua yleensä tervehtii identiteetti, kun astut heidän yritykseensä. Tämä kehittää suhteen, joka merkitsee enemmän kuin pelkkä ostotilauksen tekeminen. Me kaikki tarvitsemme yksityistä yhteyttä ja muiden tunnistamista. Se saa meidät tuntemaan olomme todella erityiseksi. Massiivisten kenttäkauppojen tervehtijät eivät voi kopioida tätä yksityistä kontaktia. Alkuperäiset yritykset menestyvät luomalla suhteita mahdollisiin asiakkaisiinsa. Kun he tuntevat sinut henkilökohtaisesti, he haluavat auttaa sinua, eivätkä koskaan vain salli heidän mainostaa tuotettaan. He todella tarvitsevat sinun olevan iloinen yhdessä ostoksesi kanssa. Lisäksi iloiset näkymät ovat toistuvia näkymiä.
Sen lisäksi, että kotimaiset jälleenmyyjät saavat potentiaalinsa todella tuntemaan itsensä erityisiksi, he voivat esitellä henkilökohtaisia tuotteita. Jopa kenttäliikkeet eivät voi inventoida jokaista mallia tai tuotetyyppiä. Useimmat kotimaiset jälleenmyyjät tilaavat kuitenkin juuri sen, mitä haluat. Monet kenttäliikkeet eivät kokeile tätä. Kotimaisilla jälleenmyyjillä on jopa tietoja ja asiantuntemusta tarjoamistaan palveluista tai tuotteista. Ne voivat olla runsaasti tietoa, kun haluat suosituksia tuotteista, joita aiot ostaa. Kuinka yleensä olet koskaan käynyt valtavan jälleenmyyjän luona ja löytänyt bruttomyyntihenkilöitä, joilla on vain vähän ylimääräistä tietoa? Nyt itse asiassa tärkein argumentti tässä on sen arvoinen. On totta, että useimmat kotimaiset jälleenmyyjät eivät pysty tarjoamaan identtisiä tuotteita samanarvoisella hinnalla.
Siitä huolimatta olet ehkä järkyttynyt, kuinka aggressiivisia he usein ovat. Vaikka maksaisit hieman ylimääräistä alkuperäisyrityksestä, muista heidän henkilökohtaisen palvelun ja kokemuksen lisäedut. Verkko-ostojen lisääntyessä jotkut ihmiset eivät enää mene paljoakaan kivijalkakauppiaalle. . On totta, että verkko-ostoksilla on etuja ja mukavuuksia. Yksi monista massiivisista syistä, jotka ihmiset tekevät ostoksia verkossa, on välttyä maksamasta bruttomyyntiveroa. Tämä voi olla hankala haaste. Huolimatta siitä, että useimmat ostajat eivät ymmärrä sitä, useimmat osavaltiot vaativat asukkaitaan ilmoittamaan verkko-ostoksistaan valtion veroyhtiölleen ja maksamaan bruttomyyntiveron yritykselle. Siitä huolimatta sen toteuttaminen on valtioille hankalaa. Luultavasti liittovaltion viranomaiset tehostavat tulevaisuudessa määrittelemättömän ajan kuluessa näitä veroja koskevia lakeja.
Joten netistä ostaminen ei välttämättä ole niin suuri käteissäästö, kuin ihmiset olettavat. Lisäksi et ehkä voi nähdä tavaroita omakohtaisesti ja olla henkilökohtaisesti tuotetta mainostavan henkilön kanssa. Alueen jälleenmyyjällä voit mahdollisesti nähdä, mitä saat, he voivat yleensä hoitaa kaikki tietyt tilaukset varmistaakseen, että saat juuri haluamasi tuotteen. Sitten sinulla on ehdottomasti seurantapalvelu siltä varalta, että jokin asia täytyy asentaa tai korjata myöhemmin. Etsitpä sitten vaatteita, elektroniikkaa, mattoja tai erilaisia esineitä vai et, harkitse paikallisen jälleenmyyjän käyntiä aikaisemmin kuin paikan päällä tai verkossa käymistä.